Wat zijn de betaalmogelijkheden?
In de webshop van Elka Pieterman vind u de meest voorkomende betaalmethoden die u kunt gebruiken om uw bestelling af te ronden. Afhankelijk van uw klantprofiel kunnen verschillende betaalmethoden worden toegepast.
Ook kunnen leden van inkooporganisaties gebruikmaken van het centrale betaling systeem van de organisatie waar men lid is.
Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u een bevestiging via mail. Uw factuur ontvangt tevens via de mail op het door u doorgegeven mailadres.
Wat zijn de verzendkosten
In België werken we vooral samen met Dachser en GLS. Afhankelijk van uw bestelling wordt een relevante vervoerder geselecteerd. Bestelt u voor 16:00 uur, dan wordt uw bestelling direct verzonden.
Orders boven € 150,- excl. BTW worden kosteloos verzonden
Bestelt u voor minder dan € 150,- excl. BTW, dan betaalt u € 7,95 order- en verzend kosten.
Leveren jullie uit voorraad?
Elka Pieterman heeft meer dan 4000 verschillende artikelen op voorraad. Op het moment van bestellen wordt altijd de actuele voorraad getoond. Zodoende weet u direct dat wat u bestelt ook geleverd kan worden.
Is de voorraad beperkt of moet een artikel voor u worden besteld, dan kunt u gewoon de bestelling plaatsen. In uw account kunt u de verwachte levertijd van uw artikel terugvinden.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle bestelling die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst, worden direct verzonden.
Orders die maandag t/m donderdag voor 16:00 uur zijn geplaatst, worden de volgende dag bij u bezorgd. Orders die u vrijdag voor 16:00 uur plaatst, ontvangt op maandag. Orders die u na vrijdag 16:00 uur en in het weekend plaatst, worden maandag verwerkt en ontvangt u dan op dinsdag.
Met welke vervoerder werkt Elka Pieterman?
Elka Pieterman werkt voor de verzendingen samen met Dachser en GLS. Afhankelijk van de zending wordt een passende vervoerder geselecteerd. Op het moment dat uw bestelling is verstuurd, ontvangt u van ons een bevestiging met daarin de Track en Trace code van de vervoerder die u bestelling gaan leveren, deze kun je ook in de webshop terugvinden.
Kan ik mijn bestelling traceren?
Op het moment dat uw bestelling is verstuurd, ontvangt u van ons een bevestiging met daarin de Track en Trace code van de vervoerder die u bestelling gaan leveren, deze kunt u ook in de webshop terugvinden.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is helaas niet mogelijk om uw bestellingen af te halen. Het warehouse van Elka Pieterman bevind zich in Nederland, vlak bij de grens met België. Heeft u een specifiek vraag over een snelle levering, bel +32 3 326 3240 of mail sales@elkapieterman.be. Ook vindt u veel informatie op onze contact pagina.
Ik kan niet meer inloggen in de webshop
Het kan gebeuren dat u uw wachtwoord vergeet, of al langere tijd uw login niet meer heeft gebruikt. Als een account langer dan 12 maanden niet wordt gebruikt, wordt deze op inactief gezet. Wilt u toch weer bij ons bestellen, neem dan contact op met een van onze collega’s. Bel +32 3 326 3240 of mail sales@elkapieterman.be.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Voor onze webshop heeft u geen wachtwoord nodig. U geeft het mailadres in wat bij ons bekend is en ontvangt daarna een inlogcode via de mail. Ervaart u toch problemen met het inloggen in onze webshop? Onze collega’s lossen dat graag voor u op. Bel +32 3 326 3240 of mail sales@elkapieterman.be.
Werken jullie met Back orders?
Ondanks dat we in de webshop altijd de actuele voorraad tonen kan een artikel sneller uitverkopen dan verwacht. U kunt dit altijd terugzien op de pakbon bij uw bestelling en in uw account. Heeft u toch een artikel snel nodig, neem dan contact op met onze collega’s en zij gaan met u kijken wat de mogelijkheden zijn. Bel +32 3 326 3240 of mail sales@elkapieterman.be.
Mijn scanner werkt niet meer, wat moet ik doen?
Indien u problemen met uw scanner ondervindt, is het wellicht tijd om uw scanner eens te kalibreren. U vindt het kalibratieformulier onder het kopje "Scanner" in de Elka webshop. Door de barcodes op het kalibratieformulier te scannen, werkt uw scanner weer als vanouds.
Indien, na het kalibreren, het nog niet lukt om een aantal barcodes te scannen, kan dit liggen aan de labels zelf. Het zou kunnen dat die iets zijn verschoven waardoor de code niet volledig in zicht is. Waarschijnlijk kunt u de labels wel scannen als u ze iets verschuift. Ook kunt u het testen door de EAN van een Elka Product te scannen.
In bijgevoegd document vind u een duidelijke uitleg over de scanner. Ook hebben we een instructie filmpje gemaakt waarin alles helder wordt uitgelegd.
Werkt uw scanner na kalibreren en het testen met verschillende barcodes nog steeds niet, neem dan contact op met onze klantenservice: bel +32 3 326 3240 of mail sales@elkapieterman.be.
Hoe zet ik het geluid van mijn Scanner aan/uit?
Druk de grote knop 10 seconden in om het geluid van de scanner aan of uit te zetten. Hierna hoort u een piep ter bevestiging.
In bijgevoegd document vind u een duidelijke uitleg over de scanner. Ook hebben we een instructie filmpje gemaakt waarin alles helder wordt uitgelegd.